Suzuki Vitara

Технології

  • 1.4 BOOSTERJET

    Новий бензиновий двигун 1,4 BOOSTERJET (K14D)

    Новий турбодвигун з прямим впорскуванням 1.4 BOOSTERJET посилює задоволення від керування Vitara. Турбонагнітач через проміжний охолоджувач подає у циліндри стиснуте повітря, що у свою чергу дозволяє двигуну збільшити крутний момент в широкому діапазоні обертів, та досягти його максимальних показ­ників починаючи вже з 2000 об/хв. Система прямого впорскування додатково покращує показники витрати палива у різних режимах руху за рахунок впорскуван­ня палива безпосередньо у циліндри та оптимізації кількості, часу та тиску впорскуваного палива. Крім того, ефективність витрати палива також підвищується за рахунок електронного регулювання фаз газорозподілу (VVT), рециркуляції та охолодження відпрацьованих газів (EGR) і більш високого ступеня стиснення.

  • 1.6 Бензиновий

    Надійний 1,6-літровий двигун

    Перевірений часом надійний двигун 1,6л було модернізовано для збільшення крутного моменту у всьому діапазоні обертів. Зменшення ваги двигу­на і навісного обладнання дозволило водночас досягти вражаючої економії палива і високої потужності.

  • автоматична коробка передач

    6-ступенева

    Завдяки збільшеному діапазону передавальних чисел 6-ступенева автоматична коробка передач пропонує відмінну динаміку розгону, навіть при рушанні з місця, та збільшує економію палива при русі з активованим круїз-контролем на великій швидкості. Вбудований охолоджувач підвищує ефективність охолодження автоматичної коробки передач, також сприяючи економії пального

  • механічна коробка передач

    5-ступенева

    Передавальні числа коробки передач підібрані таким чином, щоб забезпечити найбільшу економію пального та найкращі динамічні характеристики. Крім того, з метою оптимізації процесу перемикання передач та забезпечення його плавності були впроваджені різні інноваційні розробки. Збільшення жорсткості корпусу коробки перемикання передач дозволило зменшити рівень шуму і вібрацію.

ALLGRIP SELECT

Технологія ALLGRIP 4WD

SUZUKI вдосконалила систему повного приводу 4WD та впровадила технології нового покоління, які забезпечують надзвичайне задоволення та спокій під час керування, одночасно сприяючи зменшенню витрати палива. Система ALLGRIP дозволяє обрати один з чотирьох режимів, який найкращим чином відповідає дорожньому покриттю та умовам руху. Водій має можливість обрати необхідний режим - Auto, Sport, Snow або Lock, за допомогою кнопки-регулятора, розташованої на центральній консолі.

Режим Auto

Зазвичай у режимі Auto працює система приводу на два колеса (2WD). Проте, у разі виявлення пробуксовування коліс автоматично вмикається система повного приводу (4WD). Пріоритетом є економія палива, тому система 4WD активується тільки за необхідності. Режим Auto забезпечує впевнений рух за мінливих погодних умов, як, наприклад, під час раптової зливи.

Режим Sport

У режимі Sport активно використовується система 4WD, що забезпечує ідеальне проходження крутих поворотів на звивистих дорогах. Зміна характеристик прискорення й крутного моменту покращує реакцію двигуна, а в моделях з автоматичною трансмісією підтримується висока швидкість обертів двигуна. Комбінація цих чинників забезпечує захоплююче керування в спортивному стилі. Крім того, режим Sport затримує спрацьовування системи ESP®, віддаючи перевагу намірам водія насолодитися їздою в спортивному режимі.

Режим Lock

Режим Lock постійно здійснює жорсткий незмінний розподіл великого крутного моменту між передньою та задньою віссями, максимізуючи зчеплення коліс з дорогою. Оптимізація системи ESP® та інших систем управління сприяє полегшенню вивільнення автомобіля, який застряг у глибокому сніжному заметі або розмоклій землі. При цьому гальмівне зусилля прикладається до коліс, що пробуксовують, забезпечуючи достатній обертовий момент для коліс, які мають зчеплення з дорожнім покриттям (LSD). Перемикання з режиму Lock у режим Snow здійснюється автоматично при швидкості більше 60 км/год.

Режим Snow

Режим Snow - оптимальний для руху слизькими дорогами, які покриті снігом, льодом або брудом. У відповідності зі ступенем натискання педалі акселератора і кута повороту керма режим Snow попереджує пробуксовування коліс і передає крутний момент на задні колеса, забезпечуючи достатнє зчеплення з дорогою. Крім того, система ESP® активується заздалегідь, сприяючи поліпшенню курсової стійкості автомобіля на поверхнях з низьким коефіцієнтом тертя. Зберігаючи відмінну курсову стійкість і стабільний рух на слизькій дорозі, режим Snow дозволяє розслабитися і отримувати задоволення.

Освітлення

Денні ходові вогні

Денні ходові вогні унікальної форми передбачають вертикальне розташування світлодіодів. Автомобіль також обладнаний протитуманними фарами, які покращують видимість за поганих погодних умов.

Денні ходові вогні suzuki vitara

Освітлення

Фари зі світлодіодами

Яскраві комбіновані світлодіодні фари, встановлені на VITARA GLX, обладнаних двигуном 1,6л мають чудову ефективність освітлення та економлять електроенергію під час роботи. Окантовка лінзи блакитного кольору робить зовнішній вигляд автомобіля дуже виразним. Потужні та надефективні рефлекторні світлодіодні FULL-LED фари, встановлені на всіх VITARA, обладнаних двигуном 1,4 BOOSTERJET, окрім чудового ефективного освітлення у будь-яку пору доби або року, підкреслюють належність авто до топової лінійки VITARA та роблять екстер’єр VITARA ще більш емоційним та привабливим.

Фари зі світлодіодами suzuki vitara
  • сенсорний дисплей

    Мультисенсорний дисплей

    Сенсорний 7-дюймовий дисплей передбачає інтуїтивно зрозуміле керування мультимедійним обладнанням, включаючи відтворення аудіозаписів, користування телефоном із функцією Hands-free, навігаційною системою та функціями смартфона. Для використання обладнання можна вибрати один із чотирьох основних робочих режимів – Listen (Прослуховування), Call (Дзвінок), Drive (Рух) і Connect (Підключення).

  • Система Smartphone Linkage Display Audio

    Система Smartphone Linkage Display Audio

    Система Smartphone Linkage Display Audio підтримує Apple CarPlay, Android Auto™ та MirrorLink™.* Після підключення сумісної моделі iPhone через USB Apple CarPlay дозволяє здійснювати телефонні дзвінки, отримувати доступ до музикальної колекції, надсилати та отримувати повідомлення, а також прокладати маршрути за допомогою голосових команд або натискання на дисплей аудіосистеми. Android Auto дозволяє водієві використовувати Google Maps™, Google™ Search та інші сервіси Google, не відволікаючись від керування автомобілем. MirrorLink™ дозволяє відкривати додатки, встановлені на смартфоні, на сенсорному дисплеї автомобіля.

Кольоровий дисплей

У центрі комбінації приладів розташований сучасний 4,2-дюймовий мультиінформаційний кольоровий РК–дисплей, який надає водію точні та надійні дані про динамічні характеристики автомобіля і роботу його систем. На динамічному дисплеї відображаються дані багатьох функцій, наприклад режиму ALLGRIP, потужності двигуна та крутного моменту, дані про прискорення і гальмування, та інші. Завдяки численній кількості опцій ваша поїздка буде завжди цікавою.

Датчики паркування

Ультразвукові датчики в бамперах виявляють перешкоди, надають звукові та візуальні попередження у вигляді повідомлень або звукових сигналів на мультиінформаціонному дисплеї. Датчики задіяні також в системах стабілізації швидкості і управління прискоренням, а також в контролі відстані від автомобіля, що йде попереду (тільки для адаптивного круїз-контролю з функцією Stop & Go).

Камера заднього виду

На дисплей можна виводити зображення з камери заднього виду, яке допоможе водієві зберігати кращий огляд ззаду під час руху автомобіля заднім ходом.

Безпека

Suzuki Safety Support

Найвищий рівень безпеки – незмінна риса Suzuki Vitara. Модель оснащена всіма необхідними на сучасних дорогах системами безпеки такими, як 7 подушок безпеки, міцна конструкція кузова система курсової стійкості ESP.
Елементи активної і пасивної безпеки, застосовані в Vitara, здобули найвищу оцінку Euro NCAP.

Автоматичне гальмування*
Зміна смуги руху*
Контроль мертвих зон*
Адаптивний круїз-контроль (ACC)*
Попередження про рух ззаду*

Автоматичне гальмування*

Під час руху Vitara використовує два датчики — монокулярну камеру та лазерний датчик, щоб визначити, чи існує ризик зіткнення з транспортним засобом, що рухається попереду, або пішоходом. У разі виявлення потенційного зіткнення автомобіль реагує в один із трьох способів залежно від ситуації. Застосовує різке автоматичне гальмування, якщо ризик зіткнення збільшується. Активує систему допомоги при екстреному гальмуванні для збільшення гальмівного зусилля в разі високого ризику зіткнення, якщо водій панічно натискає на педаль акселератора.
* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Зміна смуги руху*

Під час руху Vitara використовує два датчики — монокулярну камеру та лазерний датчик, щоб визначити, чи існує ризик зіткнення з транспортним засобом, що рухається попереду, або пішоходом. У разі виявлення потенційного зіткнення автомобіль реагує в один із трьох способів залежно від ситуації. Застосовує різке автоматичне гальмування, якщо ризик зіткнення збільшується. Активує систему допомоги при екстреному гальмуванні для збільшення гальмівного зусилля в разі високого ризику зіткнення, якщо водій панічно натискає на педаль акселератора.
* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Vitara Автоматичне гальмування

Зміна смуги руху*

В оновленій Vitara контроль зміни смуги руху контролюється трьома системами: системою попередження про зміну смуги руху - на швидкості від 60 км/год вона розраховує траєкторію руху автомобіля, і при необхідності надає водієві відповідне візуальне і тактильне попередження; системою запобігання зміни смуги руху - активується на швидкостях від 60 до 160 км/год і в разі відхилення автомобіля від смуги автоматично допоможе водієві повернути автомобіль назад; попередженням про виляння - активується на швидкості від 60 км/год і обчислює модель руху автомобіля, надаючи звукове та візуальне попередження.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Контроль мертвих зон*

В оновленій Vitara контроль зміни смуги руху контролюється трьома системами: системою попередження про зміну смуги руху - на швидкості від 60 км/год вона розраховує траєкторію руху автомобіля, і при необхідності надає водієві відповідне візуальне і тактильне попередження; системою запобігання зміни смуги руху - активується на швидкостях від 60 до 160 км/год і в разі відхилення автомобіля від смуги автоматично допоможе водієві повернути автомобіль назад; попередженням про виляння - активується на швидкості від 60 км/год і обчислює модель руху автомобіля, надаючи звукове та візуальне попередження.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Vitara Зміна смуги руху

Контроль мертвих зон*

Зміна смуги на швидкості вище 15 км/год стала безпечнішою завдяки двом радарним датчикам, встановленим в задній частині автомобіля з обох боків, які здатні виявляти транспортні засоби, що знаходяться в «мертвих» зонах автомобіля або наближаються до них. У разі виявлення автомобіля, що знаходиться в «мертвій» зоні або наближається до неї, підсвічується попереджувальна світлодіодна піктограма у відповідному дзеркалі зовнішнього огляду. Якщо водій збирається змінити смугу руху, разом із підсвіченням попереджувальної піктограми подається звуковий сигнал.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Адаптивний круїз-контроль (ACC)*

Зміна смуги на швидкості вище 15 км/год стала безпечнішою завдяки двом радарним датчикам, встановленим в задній частині автомобіля з обох боків, які здатні виявляти транспортні засоби, що знаходяться в «мертвих» зонах автомобіля або наближаються до них. У разі виявлення автомобіля, що знаходиться в «мертвій» зоні або наближається до неї, підсвічується попереджувальна світлодіодна піктограма у відповідному дзеркалі зовнішнього огляду. Якщо водій збирається змінити смугу руху, разом із підсвіченням попереджувальної піктограми подається звуковий сигнал.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Vitara Адаптивний круїз-контроль

Адаптивний круїз-контроль (ACC)*

Якщо попереду рухається автомобіль, система адаптивного круїз-контролю використовує технологію радіохвиль, призначену для автовизначення дистанції від автомобіля до транспортного засобу попереду - згідно установки, обраної з трьох можливих. Якщо автомобілі попереду відсутні, система підтримує швидкість, встановлену водієм (від 40 км/год). Адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, доступний для автомобілів з 6-ступінчастою АКП, допомагає водієві прискорювати і гальмувати автомобіль, зберігаючи безпечну відстань до транспортного засобу, який рухається попереду.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Попередження про рух ззаду*

Якщо попереду рухається автомобіль, система адаптивного круїз-контролю використовує технологію радіохвиль, призначену для автовизначення дистанції від автомобіля до транспортного засобу попереду - згідно установки, обраної з трьох можливих. Якщо автомобілі попереду відсутні, система підтримує швидкість, встановлену водієм (від 40 км/год). Адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, доступний для автомобілів з 6-ступінчастою АКП, допомагає водієві прискорювати і гальмувати автомобіль, зберігаючи безпечну відстань до транспортного засобу, який рухається попереду.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Vitara Контроль мертвих зон

Попередження про рух ззаду*

На швидкості до 8 км/год під час руху заднім ходом автомобіль використовує два радара в задній частині автомобіля для допомоги водієві, попереджаючи його про наближення транспортних засобів з обох боків при виїзді автомобіля зі стоянки заднім ходом. У разі виявлення транспортного засобу система попереджає водія за допомогою візуального повідомлення на інформаційному дисплеї та звукового сигналу. Це робить виїзд зі стоянки, де видимість обмежена з одного або двох боків, більш безпечним.

* Для Vitara 1.4 л BOOSTERJET

Vitara Попередження про рух ззаду

Hybrid system

Гібрид

SHVS

Повністю нова 48-Вольтова м'яка гібридна система SHVS від SUZUKI складається з інтегрованого стартера-генератора (ISG), який водночас виконує функцію електродвигуна, літій-іонної батареї з робочою напругою у 48 Вольт і перетворювача постійного струму 48В-12В. Завдяки використанню у гібридній системі більшої робочої напруги, ніж звичайні бортові 12В у авто, збільшується кількість енергії, яка отримується під час гальмування або уповільнення, а також збільшується потужність електродвигуна, який допомагає звичайному бензиновому двигуну, що у свою чергу призводить до зменшення споживання палива та покращення загальної ефективності руху.

Регулювання крутного моменту

Система регулювання крутного моменту пришвидшує реакцію на прискорення, миттєво додаючи крутний момент від електродвигуна до крутного моменту бензинового двигуна, для компенсації затримки реакції бензинового двигуна.

Підвищення крутного моменту

Підвищення крутного моменту робить прискорення більш плавнішим та потужним, миттєво додаючи крутний момент від електродвигуна до крутного моменту бензинового двигуна, поки не почне працювати турбонагнітач.