Система повного приводу
SUZUKI вдосконалила систему повного приводу 4WD та впровадила технології нового покоління, які забезпечують надзвичайне задоволення та спокій під час керування, одночасно сприяючи зменшенню витрати палива. Система ALLGRIP дозволяє обрати один з чотирьох режимів, який найкращим чином відповідає дорожньому покриттю та умовам руху. Водій має можливість обрати необхідний режим - Auto, Sport, Snow або Lock, за допомогою кнопки-регулятора, розташованої на центральній консолі.
Система подушок безпеки
Всі комплектації SX4 включають в себе 7 подушок безпеки, які забезпечують додатковий захист водія і пасажирів. Фронтальні подушки безпеки водія і пасажирів пом'якшують силу удару і захищають голову в разі лобового зіткнення. Подушка безпеки для захисту колін фіксує ноги водія і пом'якшує силу удару, що припадає на ноги водія. Бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира пом'якшують силу удару і захищають грудну клітину і поперековий відділ у разі бічного зіткнення. Ліві та праві шторки безпеки пом'якшують силу удару і захищають голову в разі бокового зіткнення.
Режим AUTO (АВТО)
Зазвичай у режимі Auto працює система приводу на два передні колеса (2WD). Проте, у разі виявлення пробуксовування коліс автоматично вмикається система повного приводу (4WD). Пріоритетом є економія палива, тому система 4WD активується тільки за необхідності. Режим Auto забезпечує впевнений рух за мінливих погодних умов, як, наприклад, під час раптової зливи.
ESP®
ESP® (Електронна система динамічної стабілізації). Якщо колеса втрачають зчеплення з дорогою, система ESP автоматично регулює роботу двигуна та гальм, щоб допомогти водієві втримати автомобіль під контролем.
Режим SPORT (СПОРТ)
У режимі Sport активно використовується система 4WD, що забезпечує ідеальне проходження крутих поворотів на звивистих дорогах. Зміна характеристик прискорення й крутного моменту покращує реакцію двигуна, а в моделях з автоматичною трансмісією підтримується висока швидкість обертання двигуна. Комбінація цих чинників забезпечує захоплююче керування в спортивному стилі. Крім того, режим Sport затримує спрацьовування системи ESP®, віддаючи перевагу намірам водія насолодитися їздою в спортивному режимі.
Система запобігання відкату
Система сприяє легкому рушанню автомобіля на схилі, запобігаючи його відкочуванню назад протягом двох секунд, коли водій переставляє ногу з педалі гальма на педаль акселератора (стандартна комплектація для всіх моделей, обладнаних автоматичною коробкою перемикання передач).
Режим SNOW (СНІГ)
Режим Snow - оптимальний для руху слизькими дорогами, які покриті снігом, льодом або брудом. У відповідності зі ступенем натискання педалі акселератора і кута повороту керма режим Snow передбачає пробуксовування коліс і передає крутний момент на задні колеса, забезпечуючи достатнє зчеплення з дорогою. Крім того, система ESP® активується заздалегідь, сприяючи поліпшенню курсової стійкості автомобіля на слизьких поверхнях. Зберігаючи відмінну курсову стійкість і стабільний рух на слизькій дорозі, режим Snow дозволяє розслабитися і отримувати задоволення
Конструкція кузова
При проектуванні та виготовленні кузова використано технологію SUZUKI TECT (Total Effective Control Technology),
націлену на зменшення ваги та підвищення рівня захисту водія та пасажирів. Конструкція кузова навіть допомагає захистити пішоходів у разі зіткнення з ними.
Режим LOCK (БЛОКУВАННЯ)
Режим Lock постійно здійснює рівномірний розподіл великого крутного моменту між переднью та задньою вісями, покращуючи зчеплення коліс з дорогою. Оптимізація системи ESP® та інших систем управління сприяє полегшенню звільнення автомобіля, який застряг у глибокому сніжному заметі або розмоклій землі. При цьому гальмівне зусилля автоматично прикладається до коліс, що пробуксовують, забезпечуючи достатній обертовий момент для коліс, які мають найкраще зчеплення з дорожнім покриттям. Перемикання з режиму Lock у режим Snow здійснюється автоматично при швидкості більше 60 км/год.
Потужні та економічні двигуни
Випробуйте все, на що вони здатні. Для встановлення під обтічним капотом
нового SX4 розроблено два двигуна: надійний і невибагливий «атмосферний» 1,6
та високотехнологічний турбований 1,4 BoosterJet з безпосереднім впорскуванням.
Який би мотор Ви не вибрали, Ви гарантовано отримаєте виняткову паливну економічність
та захопливі ходові характеристики.
6-ступінчата автоматична трансмісія
Точний контроль передаточного числа трансмісії покращує відгук на низьких швидкостях під час рушання з місця та руху на підйом, а також знижує число обертів двигуна під час руху з високою швидкістю. Збільшення діапазону блокування не тільки дозволило покращити характеристики прискорення і зменшити витрату палива, а й забезпечило більш тихий хід автомобіля. У цій конструкції також представлена нова система перемикання передач за допомогою підкермових перемикачів.